Shop Mobile More Submit  Join Login
the eyes of the child. by PeanutToTheButter the eyes of the child. by PeanutToTheButter
see no wrong. :sing:

so i drew this because i saw a picture of ~aeqel's niece's eyes....and i thought i'd draw them. :dummy:

then i only had eyes on the paper and i was all like. right. let's do some shit. :B

soooo. i drew about how kids...like see no wrong.

some kids grow up with such shitty lives and they don't even know it. drug abuse and all that jazz is normal to them, so they don't think it's like wrong. unless they get hurt.

so yeah. that's why i drew all that. stuff.

and ~TheMcSqueeb told me to put a rose in there somewhere. and i did. and that kinda represents hope. kinda. cause most kids that have this kind of childhood grow up to be something. awesome. :paranoid:

so yeah. i don't like how it turned out though. it's not how i saw it in my head. oh well.
Add a Comment:
 
:iconcraftykbl:
Craftykbl Featured By Owner Nov 17, 2009
Wonderful job with your amazing artistic abilities!!! I really like the fact that this drawing is so, unfortunately, and inevitably, true in sooo many different ways. Great work with the concepts and the arrangements of the different aspects of the drawing. Keep it up!!
Reply
:iconpeanuttothebutter:
PeanutToTheButter Featured By Owner Nov 17, 2009
thank you so much. :love:
Reply
:iconhalonut117:
halonut117 Featured By Owner Nov 17, 2009  Hobbyist Traditional Artist
this is excellent but where are the friggin marmots?
Reply
:iconpeanuttothebutter:
PeanutToTheButter Featured By Owner Nov 17, 2009
the marmots are not in this drawing because THEY WERE TOO BUSY FUCKING EACH OTHER. :|

and thank you ash. :flirty:
Reply
:iconhalonut117:
halonut117 Featured By Owner Nov 17, 2009  Hobbyist Traditional Artist
well draw a marmot in some epic historic pose then. and anytime martina :flirty:
Reply
:iconsmellslikerainbows:
SmellsLikeRainbows Featured By Owner Nov 17, 2009
Lately I've had to turn my head around upside down backwards and shit just to figure out what the heck is in a picture and it fucking hurts.

But the cramp in my neck was worth looking at your picture. Lubb it.

:)
Reply
:iconpeanuttothebutter:
PeanutToTheButter Featured By Owner Nov 17, 2009
:rofl:!!!

you fucking noob. :heart:
Reply
:iconjust-kinda-sittin:
Just-kinda-sittin Featured By Owner Nov 17, 2009  Student General Artist
there aren't words to describe how perfect this piece is!
GREAT JOB
you never dissapoint
Reply
:iconpeanuttothebutter:
PeanutToTheButter Featured By Owner Nov 17, 2009
:rofl:

thank you so much. :love:
Reply
:iconjust-kinda-sittin:
Just-kinda-sittin Featured By Owner Nov 18, 2009  Student General Artist
you are most certainly welcome!
:hug:
Reply
:iconzombie-pie:
Zombie-Pie Featured By Owner Nov 17, 2009  Hobbyist General Artist
It's really pretty, and the entire concept of it is really neat (and unfortunately true) <3
Reply
:iconpeanuttothebutter:
PeanutToTheButter Featured By Owner Nov 17, 2009
hmmm. glad you like it. :aww:
Reply
:iconthemcsqueeb:
TheMcSqueeb Featured By Owner Nov 17, 2009
Yay, big creepy stalker eyes watching me pee!
Yay, sniffing things up your nose!
Yay, Drugs and guns!
Yay, syringe of blood!
Yay, Emo person's favorite toy!
Yay, Rose!
Yay, back of woman who appears to be gripping her breasts or rubbing her nipples furiously!
Yay, Red Wine... or is it blooood? :iconvampireplz: Maybe you're saying that some kids grow up to be vampires or Twilight nerds :shrug:

Yaaaay! :dance:
Reply
:iconpeanuttothebutter:
PeanutToTheButter Featured By Owner Nov 17, 2009
oh. LOL. :rofl:!!!

i friggin love you. :happycry:
Reply
:iconthemcsqueeb:
TheMcSqueeb Featured By Owner Nov 17, 2009
:meow:

:aww:
Reply
:iconpalaeochannel6:
palaeochannel6 Featured By Owner Nov 17, 2009
Brings back a lot of fond memories from my childhood :)
Reply
:iconpeanuttothebutter:
PeanutToTheButter Featured By Owner Nov 17, 2009
:happycry: shveet.

:heart:
Reply
:iconbran-new-lovesong:
Bran-new-Lovesong Featured By Owner Nov 17, 2009
yeah it strong the picture and the title go good.
Reply
:iconpeanuttothebutter:
PeanutToTheButter Featured By Owner Nov 17, 2009
thank you. <3.
Reply
:iconmsshadows:
MsShadows Featured By Owner Nov 17, 2009
I LIKE IT :meow:
Reply
:iconpeanuttothebutter:
PeanutToTheButter Featured By Owner Nov 17, 2009
THANKS. :meow:
Reply
:iconwolftrest:
Wolftrest Featured By Owner Nov 17, 2009   General Artist
That is very beautiful and has a pretty strong meaning! Great job!
Reply
:iconpeanuttothebutter:
PeanutToTheButter Featured By Owner Nov 17, 2009
thank you so much. :aww:
Reply
:iconblondie-love:
Blondie-Love Featured By Owner Nov 17, 2009
I'm not good with comments, but this is epic win definitely. ♥
Reply
:iconpeanuttothebutter:
PeanutToTheButter Featured By Owner Nov 17, 2009
:lmao: thank you. :aww:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1572 × 1069




Details

Submitted on
November 17, 2009
Image Size
296 KB
Resolution
1572×1069
Link
Thumb
Embed

Stats

Statistics are temporarily unavailable


Camera Data

Make
SONY
Model
DSC-W35
Shutter Speed
10/1000 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
6 mm
ISO Speed
100
Date Taken
Nov 18, 2009, 10:04:37 AM
×